Soubor esejů a studií o tajemství reklamy, lidské sexuality, pohádek, výkalů a žen.
"Přiznám se, až donedávna jsem vyloženě nesnášel texty, ve kterých se vyskytovaly na malé ploše a v těsném sousedství slova Červená Karkulka, Mojžíšova přikázání, narcismus reklamy, Josef Švejk, mýtický hrdina, sebeukájení a Rychlé šípy. Považoval jsem je za pohodlnou formu útěku z reality, za projevy postmoderny v tom nejhorším slova smyslu. S překvapením o to větším jsem se začetl do esejů Jana Sterna. Na malé ploše a v sousedství co nejtěsnějším mi všechny tyto (a ještě některé další) motivy ukazují cestu k pochopení světa světa, ve kterém žiju. Pokud je snad i tohle postmoderna, budu se o ní muset napříště vyjadřovat uctivěji."
-prof. PhDr. Jan Keller, CSc-
(Zdroj: DatabazeKnih.cz)
 
kvalita: 1
velikost: 1,1 MB Verze: 57323 | |
kvalita: 1
velikost: 0,3 MB Verze: 57324 | |
kvalita: 1
velikost: 0,7 MB Verze: 58803 |